2022. június 2., csütörtök

Újrakezdés

Kedves olvasóm...

...ott folytatom, ahol körülbelül 2,5 éve abbahagytam.

Sok mindent csináltam, végre megtaláltam az otthonommá feljesztendő lakást, pici kerttel.. ügyintézés, szaladgálás, indul-e a cirkó, mi van vele? Az egész nappali teli volt sok-sok dobozzal... a fejem is pont ugyanígy tele... volt sok feladat... s egyszercsak minden összeszakadt.

Ha velem voltál, pontosan tudod.. Emese elment - végleg. Ráadásul nem is egyedül, mert a párjával együtt - motorbalesetben, Dominika, Baya Hibe, reggel 8 óra.. munkába igyekeztek. (2019. szept. 27.)

Nem is értettem, mi ez?

Belőlem kiszakadt minden erő, a lábam sem tartott meg. Jó, hogy volt valaki mellettem, segített. Barátnőm jött értem, s vitt magával. Rengeteg ügyintézés, fordítás.. Istenem, nem is tudom, mi minden volt akkor ott. Csináltuk. Gondolkozni se tudtam.. mégis haladtunk. Tenni kellett.

Aztán hívott, írt Joanna: a barátok összeraktak, gyűjtöttek nekem, mert ők tudták, nagyon drága a hamvasztás ilyen helyen. S akkor azt se tudtam, hova tettem, aztán mégis sikeresen megtaláltam az útlevelemet s egy hajnalban ...tényleg, mert a 4 óra nagyon az.. csomag összedobva, irány a repülő - s nekiindultam.

Ha velem voltál, az ismerősömként-barátként, akkor a fb-on olvashattad, követhetted a sorsom, a teendők, a dolgok alakulását, mert folyamatosan tudósítottam. Majd 3,5 hónap után hazatértem és a hidegben (február 1.-én), dobozhegyek közepette megpróbáltam újraindítani az életem.

A hazatérés másnapján, reggel - lefotóztam

Ez a látvány fogadott, amit csak később láttam és értettem meg

Eltelt 2,5 év év. Még nem érzem erejem teljét,. de nagy a tettvágy bennem.

Innen építem újra magam.

Most ott tartok, hogy nagy a vágy bennem, hogy alkossak. Sok az ismeretem, amit át kell(ene) adnom és segíteni tudom a hozzám fordulókat. Sok oldalról megnéztem persze.. van ebben elmaradt siker-vágy is.. de ezt felismerve, magamban kioldottam.

Erőmerítő szimbólumom

Most már 'csak' az a szándékom, hogy a nekem rendelt feladatnak örömmel, hálával eleget tegyek. Hogy szolgáljak, s tegyem úgy a dolgom és akkor, ahogyan tudom és erővel bírom.

Ismersz, az írás is hozzám tartozik s ezért most egy igazi blogba belefogok.

Lesz itt a régi írásaim közül is, lesz új és igyekszem mindent megosztani.

Szeretettel várlak, köszönöm, ha olvasol,

Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Zenről - egy zen tudóson keresztül

A Zen szimbóluma  Shunmyo Masuno egy zen buddhista templom főpapja és díjnyertes zen kerttervező. Az ő könyveiből idézek. (részben) A félele...